Alimente Nocive

O nutriție greșită poate avea consecințe serioase. Cu cât mănânci mai gras și cu cât faci mai puțină mișcare, cu atât sistemul imunitar va deveni mai agresiv pe termen lung. Oamenii de știință au demonstrat, de-a lungul timpului, care sunt cele mai nocive alimente pentru organismul omului. Am ales mai jos cinci dintre ele.

1. Băuturile acidulate

Obișnuiesc ca duminică dimineață să merg la Mc Donalds-ul din apropierea casei. Au un capuccino foarte bun și cornuri proaspete. Iar cel mai adesea văd copii obezi. Ceea ce conduce la această boală a lor nu este fast-foodul. Băuturile carbogazoase reprezintă cea mai mare problemă, iar cel mai trist este faptul că părinții continuă să-i ducă pe cei mici acolo. Cercetătorii susțin că băuturile acidulate sunt cele care duc la apariția bolilor cardiovasculare, cancerului, depresiei şi, cum spuneam mai devreme, a obezităţii.

bautura acidulata

2. Fast-food-urile

Dacă mai sus am vorbit depre răcoritoarele cu acid, pe locul doi intră, fără îndoială, fast-food-urile. Miliarde de oameni le consumă, dar din păcate sunt foarte nesănătoase. Aditivii și coloranții alimentari care se regăsesc în aceste produse, doza mare de grăsimi saturate, de glucide și de sare, toate aceste elemente perturbă organismul.

3. Supele instant

Din cauza conținutului mare de sare supele instant sunt un real pericol pentru sănătate. Dacă sunt consumate pe o perioadă mai lungă de timp, acestea afectează sistemul imunitar şi stomacul. Totodadă, duc la apariţia hipertensiunii arteriale. Mai departe, apar gastrita, ulcerul sau cancerul de stomac.

4. Brânza topită

Dacă vă plac sandwichurile cu brânză topită puse la toaster, uitați de ele. Acestea au un conținut caloric foarte ridicat. Spre exemplu, dacă o felie de pâine are în jur de 80 de kilocalorii, ei bine, o felie de cașcaval are aproape 200 de kilocalorii.

5. Margarina

Din păcate, margarina nu este o alternativă sănătoasă la unt. Iar culoarea pe care o vedeți este așa din cauza colorantului alimentar, altfel ea ar fi gri. Folosiți mai degrabă uleiul de măsline, acesta este într-adevăr sănătos. Margarina este în mod direct responsabilă de creșterea colesterolului.