Exercitiii Fitness

Când spui fitness, sau sport în general, te gândeşti la propria carte de vizită, la aspectul exterior care vrei să fie impecabil. Şi lucrezi la asta. Numai că, fitness-ul nu este doar atât. Este sănătatea ta şi a corpului tău. Mişcarea te ajută să pui în funcţiune toate grupele de muşchi, iar asta ajută la sănătatea, tinereţea şi frumuseţea propriului corp. Altfel, dacă optezi pentru o viaţă sendentară sau cu mişcare pe alocuri, muşchiul se atrofiază, pielea îşi pierde din tonus şi elasticitate, se ridează şi îmbătrâneşte prematur pentru că nu mai este bine irigată cu sânge.

Acest proces se datorează faptului că muşchii au mai multe vase mici, numite capilare, care stau închise atunci când trăiesc într-un corp sedentar şi muşchiul nu mai este pus la treabă. Astfel, dacă muşchiul nu este folosit o lungă perioadă de timp, se atrofiază, fiindcă aceste capilare nu îl mai irigă şi, automat, nu îl mai hrănesc. Antrenamentul în sala de forţă este recomandat îndeosebi persoanelor care vor să slăbeaacă, dar şi celor care suferă de diabet, artrită sau dureri de spate.

Exercitii Fitness Fete

Fitness – Antrenamentul ideal

Timpul nu este o scuză pentru lipsa sportului şi nici nu are cum să fie vreodată. 30 de minute pe zi sunt suficiente pentru un antrenament reuşit care să te ducă la rezultatele pe care le vrei. Însă, pentru asta este nevoie de implicare, determinare şi focus pe ce ai de lucrat în cele 30 de minute. Instructorii au demonstrat acest lucru. 30 de minute de forţă şi cardio te ajută să arzi caloriile, să transpiri, să elimini toxinele din organism, şi să-ţi recapeţi tonusul muscular. În minimum trei zile pe săptămână, câte jumătate de oră de antrenament (exerciţii cardio şi forţă) vei slăbi, te vei energiza, vei dezvolta o structură osoasă foarte puternică şi, în plus, starea ta psihică se va îmbunătăţi. Dacă „dormi” în sala de fitness, nu vei slăbi mai mult sau mai rapid. Corpul va suferi un şoc pe moment, vei slăbi, poate, mai mult, dar în două zile vei recupera tot.

Fitness-ul te scapă de riduri

Pe lângă beneficiile corporale ce ţin de siluetă sau tonus muscular, fitness-ul te scapă de riduri. Şi nu, nu este un mit. Exerciţiile de întindere musculară asociate cu exerciţii de respiraţie bine făcute ajută la tonifierea întregului organism, inclusiv a musculaturii facile, iar asta, automat, încetineşte procesul de îmbătrânire prematură a pielii. Expresiile de tristeţe sau de mânie dispar, pentru că apare starea de bine pe care ţi-o dă serotonina, sau hormonul fericirii, pe care organismul îl produce atunci când face sport.

Previne bolile cardiovasculare

Sportul moderat ajută inima să îşi menţină sănătatea, stimulează sistemul cardiovascular şi protejează împotriva infarctului miocardic şi a accidentelor cerebrale. Reglează glicemia în cazul persoanelor care probleme, te ajută în lupta cu celulita, întăreşte sistemul osos şi îndepărtează toxinele din organism. Cu cât circulaţia sanguină este îmbunătăţită prin xerciţiile fizice, cu atât toxinele vor fi îndepărtate mai uşor, iar pielea îşi va recăpăta supleţea şi sănătatea. Poţi avea o astfel de viaţă dacă alegi să trăieşti sănătos cu mişcare şi poţi începe azi.